S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies


E-shop s originál náhradními díly a příslušenstvím pro motocykly SHERCO, pouze s originál díly zůstane Vaše moto originál :-) Jsme výhradní dovozci enduro motocyklů značky SHERCO do ČR

  

Poštovné při objednávce zboží nad 4.000kč po ČR a SR ZDARMA

(u objednávek těžších jak 15kg poštovné 270kč)

 Veškeré informace o nové modelové řade jsou na stránce www.shercoracing.cz

 

Úplně nový motor 250/300 4 takt !
Větší výkon
Větší točivý moment
Více radosti
Čtyřtaktní verze 250/300 má nový motor, který byl navržen tak, aby dosáhl nových úrovní výkonu spolu s vylepšeným chlazením a účinností. 
Cíl: učinit motocykl ještě efektivnějším v soutěžích a ve všech oblastech endura.
▪ Snímač polohy převodového stupně : Umožňuje volbu jiného MAPování na každém převodovém stupni, aby byla zajištěna optimální odezva motoru i přes zvýšení výkonu.
▪ Nová optická identita a snížení hmotnosti.
▪ Nový hořčíkový kryt spojky.
▪ Nový hořčíkový kryt zapalování.
▪ Nové titanové sací ventily. 
▪ Nové ventilové pružiny.
▪ Maximální otáčky motoru byly zvýšeny na 13 700 ot/min. Motor je velmi lineární a má zvýšený využitelný rozsah.
▪ Lehčí a kompaktnější centrální klikové skříně motoru.
▪ Nové uspořádání  chlazení: lepší chlazení motoru v přední oblasti klikového hřídele. 
▪ Nová spodní olejová tryska chlazení pístu (X2) pro lepší chlazení pístu.
▪ Nová skříň spojky.
▪ Přemístěný průzor hladiny oleje pro snadnější odečítání. Přemístěný uzávěr plnicího hrdla oleje pro snadnější plnění.
▪ Nový hřídel a protizávaží (integrované do sestavy převodovky pohonu vačky).
▪ Nová hlava válců s vylepšenou hlučností (vnitřní žebra na straně rozvodu pro snížení hluku). 
▪ Nové sací a výfukové kanály (pouze u modelu 300).
▪ Nové sací kanály zlepšující objemovou účinnost při nízkých otáčkách. Přepracované výfukové kanály umožňují široké výkonové pásmo ve špičce (pouze 300).
▪ Nový systém sání motorového oleje (dvojité sací čerpadlo) redukuje celkové množství v oblasti klikového hřídele.
▪ Zlepšený výkon motoru a výrazné snížení brzdění motorem.
▪ Průměr škrticí klapky zvětšen z 38,5 mm na 42 mm.
▪ Zvýšení výkonu při vysokých otáčkách.
Pro více informací a žádost o zkušební jízdu navštivte nejbližšího prodejce Sherco!  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ODQ0YTMyYm